Du får inte!

Det finns bara en enda person på denna jord som har en sån sjuk jävla makt över mig. Det är i princip så att när hon säger hoppa, så hoppar jag. Det ger mig panik. Jag har inte haft en panikattack på riktigt länge. Men ikväll har jag haft det. Och det berodde främst på att jag faktiskt för en gångs skull satte ner foten. Hon sa "hoppa", men jag hoppade inte. Vilket fick mig att känna mig som en så dålig människa. Känns som att jag bara ska lyda egentligen och om jag inte gör det så är jag elak och hemsk. Hon får lov att kalla mig elaka saker, behandla mig som en liten hund och sparka på mig, och jag ska bara ta det. Det är bara så. Jag ska inte yttra mig, inte säga emot. För nåde mig om jag skulle sätta mig på tvären, då kommer djävulen fram, vilket jag inte kan ta, så då kuvar jag mig för hennes makt, snabbt och utan att ifrågasätta någonting. 
Det är sjukt hur jag kan älska någon som har den här makten över mig. 
 
Men det får fan vara nog nu! Hon har skadat mig för sista gången! Hon måste sluta. Snälla sluta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0