Göteborg.

Jag kanske skulle göra en uppdatering om Göteborg. En resa i världsklass! Har haft det så himla bra. 
Mötte upp Suzze, Mikaela och Sara på tågstationen i Västerås. Efter mycket om och men på tåget så lyckades vi få som en kupé för oss själva. Vi korkade upp det mousserande vinet och skålade in helgen. 
I Göteborg så mötte Kim och Beatrix upp oss. Vi checkade in på hotellet och drog tillbaka till stan. Käkade underbart god asiatisk buffé. Sen blev det att fixa sig inför festen hemma hos Kim och Beatrix. Hemma hos dem var det en jäkla massa folk. Var en otroligt trevlig hemmafest med både nya och bekanta ansikten. Jag avslutade dock kvällen runt 12 någongång. Tog en taxi till hotellet och fick lite skönhetssömn i stället. Så på lördagen när alla var helt sega, ja då var jag rätt pigg! Vi alla fyra begav oss till järntorget och satt och tog det chill på ett mysigt café. Sen mötte Kim, Beatrix och Fabbi upp oss och så blev det buffé ännu en gång. Sen var det bara hem till hotellet och fixa oss för ännu en fest. Denna gång en inflyttningsfest. Den festen blev också riktigt rolig! Runt 12 så drog jag inte hem denna gång, nej vi drog ut på Gretas. Schyst ställe. Dock inte så jättebra musik. Men det funkade. Vi shotade, dansade och hade det kul. Träffade även Emma och Angelica där. 
Jag skämde också ut Sara lite grann.. Försökte "winga" henne med en straight tjej. Halv 5 så drog vi från krogen. Så kom inte i säng förrän vid 6, lite skillnad mot hur festandet brukar gå till i Västerås. 
Söndagen spenderade jag och Sara på Espresso house. Satt och snackade och bara tog det chill. Sen mötte vi upp Kim, Beatrix, Elin och Liam för ännu en buffé! Var typ det enda vi åt i Göteborg, frukostbuffé, kinabuffé och tacobuffé. Men buffé är bäst! 
På kvällen blev det filmmys hemma hos Kim och Beatrix. Riktigt mysigt. 
I måndags när jag kom hem så däckade jag i sängen halv 9 på kvällen. Var så otroligt trött efter vårt äventyr. Så det blev 13 timmars sömn! 
 
Helgen har i alla fall varit underbar. Tack alla inblandade. Göteborg, vi ses nog snart igen. 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0