Gravity is letting go of me tonight.

Jag mår så himla bra och är så glad! 
Vill nypa mig i armen för att se om jag inte bara drömmer, för just nu är livet lite för bra för att vara sant. 
Jag har verkligen massor av riktigt bra vänner. 
De senaste dagarna har varit så himla roliga och bra. I lördags så blev det middag och vin med Stefan. Vi rökte vattenpipa och bara satt och snackade. Sen drog vi till Slow down och drack Jinx. Efter det gick vi hem till Moa-Hanna, där även Erika var och en ny bekantskap vid namn Yeimy. De spelade monopol medan jag satt och roade mig på Erikas bekostad. Klockan blev mycket så jag, Stefan och Yeimy drog hem till mig för lite chill bara. Tror inte vi somnade förrän 5-6 på morgonen. 
Nyårsafton blev en riktig kanonkväll den också! Den började med att jag och Suzette åt trerätters hemma hos henne. Räkcocktail till förrätt, potatisgratäng och ugnstekt fläskfilé till varmrätt, sen skulle vi ha ätit chokladmousse till efterrätt, men det gick inte i oss. 
När vi ätit och gjort oss klara så kom Stefan, så gick vi iväg till nyårsfesten som var hemma hos Jennie och Jessica. Var en skön blandning av folk där. Träffade gamla och nya bekanta. Hade det riktigt roligt! 
Vid 12-slaget gick vi ut och kikade på raketer. Sen fortsatte festen till efter 3 någon gång. Det skrattades, pratades och gavs nyårslöften. Jag var hemma och däckade på soffan vid kl 5. 
Tack ALLA inblandade för en riktig kanonnyårsafton! Jag känner mig verkligen varm in i själen, är omgiven av så fina människor. 
 
Nu är det bara jobb två dagar som gäller. Sen på fredag så åker jag, Mikaela, Suzette och Sara ner till Göteborg! Det kommer bli helt underbart. Skämmas bort med hotell och mysiga hotellfrukostar. Träffa nya människor. Festa och fira Beatrix som idag fyller hela 20 år. Grattis fina vännen! 
 
Dags att sova om jag ska orka pumpa 1 ton i timmen imorgon! 
 
Gott nytt 2013 snyggingar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0