Hello darlings.

Efter en ganska händelselös dag igår så hörde Frida av sig på kvällen och frågade om jag ville följa med henne och hennes kompisar ut på ett glas. Först kände jag mig alldeles för seg. Men efter en dusch peppade jag till. 
Så jag drog ner till stan och väl där så frågade jag vart vi skulle, och då blev det tydligen Pluto. Jag hade förberett mig på något mer chill ställe, nykter som jag var. Men så blev inte fallet. Så det blev dans i två timmar. Hade riktigt kul faktiskt! Gå ut nykter kan jag definitivt göra igen. 
 
Idag är det plugga som gäller. Det fanns jobbpass idag, och jag var sugen på att ta ett. Men jag måste verkligen komma ikapp med engelskan! 
 
Så bara att sätta igång då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0