Sälj dig, sälj dig dyrt.

Nu känner jag sådär igen. Som att alla som hör av sig och vill ses bara är personer som inte bor i Västerås. 
Jag skulle gärna åka till Göteborg, Stockholm eller Eskilstuna just nu. Men pengarna finns inte riktigt. Eventuellt åker jag ändå till Stockholm imorgon och hänger med Andrea. Tar mig råd. För vad händer i Västerås? Ingenting alls.. Jag är så himla uttråkad. Jag brukar inte känna så. Jag kan tycka att det är väldigt skönt att bara vara för mig själv. Sitta och pyssla med mitt och bara vara. Men just nu sprätter det i kroppen typ, jag vill bara ut på äventyr. Vill göra en massa roliga saker.
Känns som att Tyskland i april faktiskt kan bli av. Jag, Sara och Chokko är taggade till tusen, nu ska vi bara hitta två stycken till som är på, sen kan festivalbiljetterna bokas. Ser fram emot det jättemycket. 
 
Ja, ja ta tag i städning av lägenheten nu då. Då fördriver jag några timmar med något vettigt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0