Sammanfattning.

Mitt 2012.
 

Hittade dessa frågor i min systers blogg, så tänkte jag skulle göra samma sak. Alltid kul att fundera över vad som hänt under det senaste året. 
 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag hittade tillbaka till mig själv och min egna styrka. Tillät mig själv att verkligen falla, för att sedan plocka upp mig själv igen och komma tillbaka starkare än någonsin. 

Vilka datum minns du speciellt av år 2012?

Det är ju riktigt svårt! Men jag minns tre dagar i mars när jag och Lisa var i Sälen med hennes vänner. Känns lite som att det är svårt att minnas första halvan av året. Jag mådde inte så bra då, och var inte så motiverad till någonting. Men jag minns även 19 april, när jag hade min första arbetsdag på ICA lagret. 11:e maj, när Lisa gjorde slut med mig. Det var nästan det värsta och bästa som kunnat hända mig. Sen minns jag 1 juni när jag åkte och träffade Hudik första gången, hon gav verkligen min sommar en mening. Hon gjorde sommaren 2012 till en av de bästa somrarna någonsin! Peace and love veckan i slutet på juni var också riktigt jävla kanon! Alla bra band jag såg. Att stå och lyssna på musik och bara vara i en trygg famn. Jag minns Pride veckan, den var så sjukt bra! Fest, hotell, vänner, musik! Tatueringsmässan, som gjordes till en av de bästa kvällarna 2012, på grund av att jag träffade en så underbar människa den kvällen! Finns säkert en massa fler tillfällen jag skulle kunna ta upp, men de där är några av de stunderna jag minns.  

 

Har du några nyårslöften?

Nej inte egentligen. Jag ska fortsätta att må så bra som jag gör just nu. Ha en positiv syn på livet Träffa nya människor och vara glad. 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jag tror inte det.. 

 

Vilka länder besökte du?

Tråkigt nog så höll jag mig inom Sveriges gränser. Men jag besökte en massa svenska städer i stället! 

 

Största misstaget?

Att jag inte kämpade för den personen jag ville ha, att jag bara lät henne glida ur händerna på mig.. 

 

Bästa köpet?

Tågbiljetter till Hudiksvall, Borlänge, Göteborg, Eskilstuna och Vingåker. 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Förutom det uppenbara, som är hyra.. Haha. Så spenderade jag mest på alkohol, inträden till krogen och tågresor. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Familj och vänner. Att vara kär. 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Jag vet inte riktigt vilka låtar jag lyssnade på i början av året.. Men Sean Paul - She doesen't mind, Ellie Goulding - Figure 8, ja och såklart alla låtar från Lana Del Reys album! Och så P!nk - Try! 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har verkligen varit gladare i år. Större delen av året har jag varit singel och fri. Jag har haft ett jobb att gå till. Jag har mött så många underbara människor. Jag har haft ett bra mående. 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskar att jag rest mer utanför Sveriges gränser. Men det kommer.. 

 

Favoritprogram på TV

Jag har knappt tittat på tv.. Så jag vet verkligen inte. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

På själva födelsedagen så var det power meet här i Västerås. Så min familj var här. Vi åt smörgåstårta med min faster och hennes man. Drack cider och drog ut på Sjökrogen och festade! 
Helgen efter festade jag med mina vänner. Betty rakade min sidecut jättekort, vi drack, skrattade, dansade röven av oss på Sjökrogen. Rutan till porten här hemma blev också sönderslagen.. Riktigt vild kväll! 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

Jeans, skjorta och fluga. Det har definitivt varit favoriten i alla fall. Annars rätt blandat. 

 

Den bästa nya personen du träffade?

Jag kan inte säga en.. För jag har träffat många underbara personer under 2012. Men de som verkligen gjort avtryck är definitivt Hudik, Erika och Leena. 

 

Vad önskar du ska hända 2013?

Jag önskar att saker blir som jag vill. Att vissa saker inte är förlorade. Men också att jag får behålla mitt mående precis som det är. Att jag kommer vara glad. Att jag, Sara och Chokko åker ner till Tyskland i apil och har det awesome! Jag hoppas att P!nks konsert kommer vara underbar! Att sommaren blir lång, varm och solig. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0