You are taking me so high.

Blandad dag. Vaknade rätt sent. Drog ner på polisstationen och fixde ID-kort. Jag har ju gått och dragits med mitt pass sen 2008. Kände att det var dags för ett enkelt litet kort som man lätt får plats med i fickan. Och ja, sen så går passet ut på torsdag också så. Det skulle inte förvåna mig om jag blir jättesugen på utgång i helgen, och så blir jag säkert nekad i dörren för att passet är gammalt. Min vanliga tur. 
När jag var klar där så mötte jag upp Mikaela för en snabb-lunch. Åkte hem och fixade lite. Satt och skulle göra en spotify-lista till Leena för att ge henne lite inspiration, men slutade med att jag fastnade med det ett bra tag och blev inspirerad själv i stället. Här har ni den om ni är intresserade, tyckte den blev rätt skön. Med blandat både nytt och gammalt. --> Spotify <-- 
Suttit och pulat med inköpslista inför drinkkvällen på fredag också. Så svårt när folk är veliga hit och dit dock. Men hoppas jag har ganska bra koll imorgon när jag ska handla. 
 
Imorgon blir det fullt upp. Åker till Eskilstuna på förmiddagen. Träffa Leena. Sen på eftermiddagen någon gång kommer Linda och Sofie och hämtar upp mig så åker vi till Västerås. Blir en runda på Erikslund. På kvällen ska vi bara ha syskon-mys! Dricka lite vin kanske och äta gott. 
Har en mycket bra känsla över imorgon. Fast jag samtidigt är lite nervös över att träffa Leena, det var ett tag sen sist.. 
 
Om jag ska orka allt ståhej kanske jag borde sova nu. Men antagligen kommer jag inte kunna somna även om jag går och lägger mig. Inte somnat tidigare än kl 3 på säkert två veckor nu.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0