Gått så lång tid, så längesen.

Nu har jag försökt skriva ett inlägg typ tre gånger. Känns inte som att det går så himla bra för mig. Har så mycket att säga, ändå så står det bara still i huvudet. Känner mig lite avtrubbad. Vet inte riktigt varför. Ibland är det väl bara så. Mycket i huvudet, då är det lättare att gå i slow motion i stället. Så att allt hinner falla på plats så gott det går.
 
Imorgon åker jag till Stockholm för Pride-firande! Känns som att det kommer bli riktigt kul. Inte så mycket som kan gå fel liksom. Fester, alkohol, sköna människor. Bra kombination där. 3 fullspäckade dagar.
Efter pride så är det jobb som gäller direkt när jag kommer hem på söndag. Kommer bli himla segt. Sen på måndag så åker min älskade iväg till Turkiet! Som jag kommer sakna henne! Hade varit fint att följa med. Vill gärna lära känna hennes familj, det är ju så himla svårt när de bor i Skåne. Inte som att vi har vägarna förbi där direkt. Medan vi varit hos min familj flera gånger. Men, men denna gång fick inte jag plats att följa med. Får spara det till en annan gång helt enkelt.
När hon är borta ska jag försöka jobba en hel del och umgås med mina vänner.
Augusti är rätt uppbokad. Så månaden kommer nog gå väldigt snabbt. 2 september flyttar vi äntligen! Snart, snart!
Längtar efter 72 kvm.
 
Fixa lite inför att jobba ikväll! Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0