Stay on the sidewalk.

Nu var det riktigt längesen jag skrev senast. 
Mycket har hänt på den senaste tiden. Det har varit både lycka och olycka. Det har varit falskspel och galenskap. Det har varit fest, dans, alkohol och massa mys.
Helgen var i alla fall riktigt bra! Festat med alla underbara vänner. Hade mysigt sällskap med tända ljus och film.
Så det finns inte direkt mycket att klaga på.
 
Nu peppar jag inför kommande månader! Jag, Chokko och Sara bestämde att vi inte kommer åka till Tyskland. Det blir för stressigt i och med att jag kommer flytta sista april. Och L beach-festivalen är näst sista veckan i april. Så nej, det slopades. I stället har vi bestämt oss för att åka till London. Det kommer bli av! Tycker inte om när man planerar saker och så blir det inte så. 
Men först är det Göteborg som gäller, förra gången gick det ju inte så bra. Jag skulle åkt dit. Men kraschade. Alltså mentalt, inte på något annat sätt. Men det kan vara ack så jobbigt. Fick ställa in hela helgen. 
Nu ska jag i alla fall göra ett nytt försök! Denna gång blir jag borta en hel vecka. Har tagit på mig extrapass på jobbet och så, så att det inte ska påverka lönen för mycket att jag är borta så pass länge. Så det ska inte vara någon fara. Denna gång är jag riktigt pepp faktiskt. Blir ev en roadtrip ner till Skåne under den veckan också. Spännande! 
 
Så ja, nu är det full fart på jobbet, blir inte så mycket tid för annat. Men för en gångs skull har jag ingen jobbångest alls. Kan bero på att jag får vara på bästa flödet! 
 
Vilket trist och informativt inlägg detta blev. Kanske blir roligare en annan dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0