Jag minns att jag sprang.

Men hallå där! Mycket har hänt sen sist, händer så mycket att det känns som att jag knappt har tid att sitta still.
 
Man kan väl säga att jag och Sasse blivit sambos på riktigt nu. Hon har flyttat in i princip alla sina saker och vi har fått i ordning rätt bra i vår lilla mysiga etta. Än så länge trivs vi bra här. Vi har allt vi kan tänkas behöva med bara några minuters gångavstånd. Sim, gym, thaiwok, kebab, café, till och med hennes jäkla chips som hon jämt tjatar om som i princip inte går att få tag i någonstans, men av någon konstig anledning så finns de bara 3 minuters promenad härifrån.
 
Helgen har varit sjukt jävla bra!
I fredags tog vi först en liten roadtrip ut i bushen för att köpa en cykel. Läskigt med skumma hillbillys där ute. Men oskadda kom vi i alla fall hem. Fick till en tur till IKEA för att handla lite saker till vårt hem. Sen kom Beatrix hit och vi drog en runda på marknaden. Efter det hämtade vi upp Twiggie och Mikky och åkte upp till Djäkneberget där vi hade grillmys och chill med en massa härliga människor! Vid 12 snåret blev det allt för kallt, så då gav vi upp och åkte hem igen.
I lördags blev det Eskilstuna! Behöver jag nämna att vi var klantiga nog att glöma P!nk biljetterna hemma, så vi fick hoppa av tåget i Kvicksund och åka hem igen? Haha, ja tydligen behövde jag nämna det.
I alla fall, sen blev det en massa alkohol och trevligt häng med sköna människor. Lollipop-festen på kvällen hade kunnat få vart lite roligare, men allt kan ju inte vara perfekt.
Söndagen blev i alla fall totally awesome! Jag och älsklingen åkte till Stockholm där vi mötte upp Jessica. Gick en vända på stan. Mötte sen upp Beatrix, Kim, Denice, Malin och Kajsa. Käkade massa gott på Jensens. För att sedan bege oss till Globen. Vi var taggade till tusen över konserten! Hade otroligt höga förväntningar. Och alla de förväntningarna besannades! Riktigt bra show bjöd hon på. Kunde inte blivit bättre. Det var med stort lyckorus i kroppen som man sedan kröp ner under täcket på "hotell hornsgatan", och sov riktigt gott!
På måndagen träffade jag en efterlängtad vän. Emma, som jag inte träffat sen november. Så det var trevligt.
 
Nu är jag dock rätt slut efter allt flängande hit och dit!
Älskling har åkt till Eskilstuna för middag hos sin kusin. Jag sitter hemma och njuter lite av ensamheten. Det är faktiskt himla gött. Att bara få vara efter en sån här speedad helg.
Helgen som kommer blir fartfylld den med, så det är bara att ladda batterierna ordentligt!
 
Peace out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0