Keeping me sane.

Då var det en vecka sen jag flyttade då! Har varit fullt upp sen dess, så har inte hunnit skriva något här.
Jobbade dagen efter valborg, så fest var det inte att tala om. Var dessutom så trött efter allt packande, lyftande och städande att jag inte orkade.
I torsdags mötte jag och älskling upp Mikaela vid hamnen. Tog en chai latte och njöt av solskenet och sällskapet.
På fredagen så åkte jag och Sandra till Pizza hut och köpte med oss familjepizza, sen raka vägen hem till Chokko där vi hade dubbeldejt med henne och hennes tjej. Åt gott och såg en jättebra skräckis!
I lördags blev det mysig lunch i gräset på stan, köpte med oss mat från Grekiska kollgrillen. Så jäkla gott! På kvällen mötte vi upp Yeimy på bussen och åkte hem till Jocke för lite drickande och umgänge. Chokko, Sandra, Sandra O, Suzze och Mickis kom också dit. Så vi blev ett trevligt gäng. Dock när klockan började närma sig midnatt så var jag och Sandra sjukt trötta, febern och förkylningen tog över. Så hem och lägga sig var enda alternativet. Utgång fick vänta till en annan helg.
Annars har det blivit en massa serietittande, hämtmat och vilande senaste dagarna.
Mår väldigt bra i själen!
Jag och Sandra kommer få det bra i vår nya lägenhet, den är riktigt mysig. Jag tycker om vårt liv tillsammans och längtar tills det kan börja på riktigt! Nu är det dock inte lång tid kvar. Och fram till dess händer det ju massa roligt! 
Nästa fredag är det äntligen dags för festen på Bistorp. Tror det kommer bli sjukt mycket folk där.
Helgen efter peppar vi för Spring pride och Pink. Och efter det är det west pride i Göteborg. Kommer hända en massa kul. Efter west pride flyttar Sandra in officiellt! Längtar verkligen satan. Sommaren med henne kommer bli underbar.

För en gångs skull är jag så lugn, glad och lycklig över att vara i ett förhållande. Det är så rätt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0