Let your heart know that I love you. Forever.

Har precis brutit med en människa jag skulle ha vid min sida tills dagen jag dör (ironiskt om tåget spårar ur och jag dör idag..) Nej seriöst men det gör så jävla ont i mig just nu. Jag älskar henne så mycket. Men jag har lovat mig själv att ha människor runt mig som jag kan lita på. Som ger samma sak som jag ger. Vi har inte alltid strukit varann medhårs. Ibland har det varit lite tuff kärlek. Men sån kan vänskap vara. Nu har det dock gått för långt. Jag klarar inte av detta.

Jag är så less på allt och alla.
Förstår inte heller att människor inte har vettigare saker att snacka om än mig. Hur blev jag ett så stort samtalsämne?
Vissa saker jag fått höra att jag påståtts ha gjort. Det är bara sjukt. Det är skrattretande och sorgligt på samma gång.
Snälla skaffa er ett liv. En hobby vore kanske en idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0