Godkväll folket!

Idag har jag och Mikaela bokat biljetter för att åka ner till Göteborg den 10e juli. Känner att det kommer bli hur kul som helst. Umgås med fina vänner och bara njuta av sommaren på västkusten.
Ska ta tag i mitt sociala liv här hemma också. Har inte träffat Emma eller Ellen på säkert en månad. Det måste det bli ändring på. Saknar mina fina vänner som jag har här också. Jag har bestämt mig för att inte boka upp alla mina helger i sommar. För jag vill ha tid för spontana utflykter till stranden med picknick och annat kul som man kan tänkas göra.

Jag har en del jag behöver reda ut angående mina djur också. Hur det än blir så vill jag deras absolut bästa. Någon bra lösning finna det nog.

Nu är det dags för mig att kötta vidare på jobbet. Kämpa mig igenom idag och imorgon. Sen blir det ledigt två dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0