Göteborg i mitt hjärta.

Denna helg går knappt att förklara med ord. Den har varit totalt underbar! Alla sjukt fina människor jag träffat. Hur kan jag haft turen att träffa dem?
Jag har kommit hem med en helt ny energi. En helt annan gnista. Dessa dagar har gett mig så himla mycket. Jag hade lätt kunnat stanna längre.
Nu är jag hur pepp som helst på att åka ner i juli. Men känner jag mig själv så kanske det blir en liten tripp neråt ganska snart, dock några mil öster om Göteborg då.
Känner för att skriva ner allt om denna underbara helg. Men jag är alldeles för trött. Sömn har inte varit prio ett direkt. Så nu ska jag gå och lägga mig. Utan någon som snarkar mig i örat. Och ladda upp för flera dagars jobb. Måste ju jobba om jag ska kunna åka till alla ställen jag vill i sommar.
 
Godnatt raringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0