I don't get cold any more.

Gympass idag igen. Det är så skönt. Gymmet på Erikslund har blivit min nya favorit. Gillar det skarpt!
Börjat jobba 4 pass i veckan också. Det kommer bli en fin lön i slutet på juli med tanke på allt helgjobb. Perfekt inför London och min tatuering som nog kommer börjas på i augusti. Är så jävla pepp på den. Den kommer bli sjukt snygg.

Hela eftermiddagen har spenderats på soffan. Jag och sambon köpte pizza, hade seriemaraton och bara hade det mysigt med Ri och Zoe. De tyckte det var hur gosigt som helst att få så mycket kärlek.

Det dyker upp fler och fler som ska på Bråvalla! En vän jag inte träffat på fyra år ska dit. Ska bli underbart att träffa henne igen!
Och nu har jag en ordentlig tältpartner. Äntligen. Underbara dagar och mysiga nätter. Bråvalla kommer bli så jävla bra!

Nu är det dags för sömn. Imorgon blir det att kliva upp strax efter 6.

Godnatt peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0