I wont let you down.

Hur bra dag var inte detta då? köttade först av ett pass på gymmet med Izabell och Chokko.Hem en snabbis för att duscha och ta ut Ri. Sen hämtade Andreas upp oss så åkte vi alla till Vingåker. Där blev vi bjudna på gott fika, innan det var dags att ta mina balkongmöbler och köra tillbaka till Västerås. Resten av kvällen har spenderats med vin, cider, god mat och underbara vänner på en inglasad altan i flera timmar. Livet är så fint för det mesta! Jag hoppas att jag får finbesök nästa helg också. Då skulle jag bli så underbart jävla glad. Djuren är mina nu också. Eller ja det handlar bara om några papper. Sen äger jag dem. Mina underbara små varelser. Glädje. Det är vad jag känner just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0