One two three, drink.

Igår hände något väldigt oväntat. Det gjorde mig väldigt ledsen. Känns som att jag inte fick någon vettig anledning till det heller. Så jag står här med hakan i marken och fattar fan ingenting. Dock så måste ju livet alltid gå vidare. Hur stora eller små nederlag jag än stöter på så måste jag borsta av mig skiten, resa mig upp och ta nästa steg framåt.
Jag har flera underbara dagar framför mig som jag ska ta vara på så bra jag bara kan.
Imorgon sätter jag, Emma och Chokko oss i bilen och styr kosan mot Norrköping. Första natten lär ju bli speciell. Då ska jag och Emma sova i bilen. Sen på onsdag kan festen börja. Då glömmer jag allt som finns här hemma! Vill inte ens fundera över mina känslor. Ska bara festa, dricka och umgås med fint folk.

För du vet att du är bra. ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0