That's a keeper.

Haft en otroligt jobbig, men samtidigt skön helg. Det var inte kul att kliva upp kl 04 igår och 06 idag. Men jag tog mig igenom jobbpassen. Nu är det bara ett till imorgon. Sen ledig i 8 sköna dagar!
Annars så har midsommarhelgen varit väldigt fin. Igår åkte jag och Izabell till mälarcampingen. Tog med oss god mat och vattenpipan. Så satt där några timmar och bara njöt av varandras sällskap. Idag så sa jag till henne att hon fick välja middag fritt. Så skulle jag fixa det. Så vi åt god middag. Mös ner oss i soffan och tittade på sista avsnitten av Orange is the new black. Sen en jäkligt bra film.
Myshelg! Jag är definitivt nöjd med min nyktra midsommar. Har sett så mycket spårade bilder och statusar här och där. Själv kommer jag vakna utvilad och inte det minsta bakis imorgon. Bäst!

♡♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0