Trött i kroppen, lycklig i själen.

Även fast det varit en dryg jobbdag i så har jag ett konstant leende på läpparna.
Haft en massa bra tankar som fyllt upp mitt huvud. Det blir så mycket lättare att leva då.
Jag mår så bra att jag till och med känner mig utmattad nu. Kroppen är alldeles trött. Så som den bör vara vid den här tiden. Men som den inte varit på flera månader.

Idag är det precis 3 månader sen jag fick höra de där orden som vände totalt upp och ned på mitt liv. De fick mig att omvärdera mig själv som människa. Ta itu med mina problem. Se mig själv utifrån och faktiskt för första gången i mitt liv vilja vara lycklig på riktigt.
Dessa tre månader har varit hemska, men också så otroligt viktiga.
Jag vet vem jag är. Vilka saker jag vill stå för.
Det kan inte bli värre nu. Det vet jag. Jag känner på mig att något bra väntar runt hörnet.

Livet. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0