When you say nothing at all.

Varför har jag sån här extrem huvudvärk med jämna mellanrum för? Jag vill kapa bort mitt huvud från resten av kroppen. För detta är ju sjukt. Jag har nästan aldrig huvudvärk annars. Drygt.

Idag har jag jobbat. Känns som att jag inte gör annat än det nu för tiden. Men nu är jag faktiskt ledig i tre dagar! Känns bra. Kanske jag kan hinna med lite måsten.
På onsdag ska jag i alla fall träffa fina Ellen. Ta en cider i solen eller nått sånt. Och på torsdag ska jag och Mathias iväg och paddla kanot. Så jäkla kul! Känner att jag behöver göra lite roliga saker innan en dryg jobbhelg.
Men efter helgen så är det bråvalla! Åh som jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0