Ångest till tusen.

Idag är det en enorm ångestdag. Jag misslyckades med något som jag verkligen ville lyckas med! Jag hade taggat för att gå till jobbet idag. Jag ville verkligen. Men sömnen ville inte alls infinna sig i natt. Vågade inte ta lugnande heller för jag blir helt utslagen av det dagen efter. Så jag försökte verkligen somna av mig själv. Men det gick inte. Kroppen och huvudet var alldeles uppe i varv. Jag låg bara och tänkte på hur snurrigt livet känns. Hur lycklig jag nyss var. När jag hade min underbara flickvän vid min sida. Sen förvandlades allt till den värsta mardröm jag någonsin upplevt.
Jag lever i denna mardröm varje dag. Hur mycket jag än försöker nypa mig själv i armen så är jag fast i detta. Kan inte ta mig ur det.
Så ja, när klockan var 6 och jag fortfarande inte somnat så ringde jag jobbet och sjukanmälde mig. Det fanns ingen chans att jag skulle vara kapabel till att jobba.
Jag har sån ångest över att jag verkligen ville, men inte klarar att jobba. Det tar hårt på mig.
Denna breakup har verkligen förstört mig totalt. Och den förstör allt runtomkring.
Det är tur att jag har ett hem fortfarande i alla fall. Känns som att det är de enda jag har.

Hur ska jag någonsin orka igen? Hur ska jag ta mig upp från denna avgrund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0