Dödens död.

Min själ känns död idag. Jag önskar att det gällde min kropp med. Jag vet att jag är dum i huvudet som önskar att jag försvann. Men jag skulle lätt kunna byta plats med någon som verkligen har ett rikt liv framför sig, om den låg på dödsbädden.
För mitt liv känns inte alls värt. Idag slog det mig hårdare än hittills vad jag förlorat.
Sättet hur hon tittade på mig. Kändes som att hennes blick dött. Som att alla känslor som någonsin funnits bakom vackra ögon och en leende mun inte existerar mer. Och jag kom på att min flickvän faktiskt är borta. På riktigt.
Jag såg i hennes blick att hon försvunnit. Jag är inte hennes och hon är inte min längre. Det är förödande. För det betyder att det inte finns någon framtid mer.
Jag är inte glad och vet inte om jag någonsin blir lycklig igen. För detta känns på ett helt annat sätt än vad de gjort innan.
Nu har jag tappat fotfäste totalt.

Jag vill inte att någon ska hjälpa mig upp. Jag vill att någon gräver en djup grop och slänger ner mig där och låter mig ruttna bort.

Hej negativitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0