Ett år sen.

För nästan precis ett år sen så skrev jag detta blogginlägg. Då hade jag endast träffat Sandra under en helg. Men kände redan då såhär starkt.

"Det har klivit in en helt underbar människa i mitt liv. Väldigt oväntat och jag var motsträvig till det från början. Vad hade hon att erbjuda mig liksom? Jag kände inte ens att energin fanns till att lära känna någon. 
Men så stod hon bara där helt plötsligt. Jag skrattade nervöst och hade diskvatten över hela händerna och sa att jag inte kunde ge henne en kram, men hon gav mig en varm kram ändå. 
Hela den helgen var underbar. Hon slog ner som en jäkla blixt i mitt liv. Med en massa energi, lycka och skratt. 
Sen dess har jag varit fast! Jag tänker på henne konstant, saknar henne, drömmer om henne. Så fort jag hör hennes röst så blir jag alldeles varm i kroppen. 
Ibland bara vet man, när något är början på något riktigt bra. Då känns det, i hela kroppen. 
Det är som pirrande vårkänslor. Det finns inte någon eller något som kan ta bort vad jag känner just nu. Längtan och lycka. 
Och om 50 timmar får jag träffa världens mest underbara människa igen. Jag ska ta vara på varje liten sekund med henne. Jag ska lyssna varsamt när hon pratar, jag ska dra in hennes doft med djupa andetag, jag ska hålla hennes hand hårt, jag ska kyssa hennes läppar ömt."

Hittade ett till.

"Den här senaste veckan har varit fantastisk. Jag trodde aldrig att jag skulle finna den största kärleken i världen i en liten fin skåne-brud, bosatt i Göteborg. Men det har jag gjort. Jag har fallit som en hög tall, PANG så har jag fallit til marken. Känslan i magen när jag föll var otroligt. Allt i kroppen vände sig i skräckblandad förtjusning. 
Men det är som att jag varit där uppe och hela tiden känt lite svindel inför livet. Stått där utan att våga vidröra mark. Men så fann jag Henne, och det fanns inget annat alternativ än att bara bli total golvad. 
Att vara kär på riktigt, det är en fantastisk känsla. Inget kommer kunna slita oss isär. Inte ens avståndet. För hur långt det än är mellan oss så har mitt hjärta smält samman med hennes. 
Jag känner pulsen i kroppen, en känsla av att vara mer levande än vad jag någonsin varit förut.

Jag vet att detta är början på den största kärlekshistoria jag varit med om."

Det där är verkligen kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0