Feels like home to me.

Ligger på sängen med varm katt på bröstet och gosig hund under täcket. De ger mig en liten trygghet för stunden. Jag kan sova oplågat nu. Sover hela nätterna utan att vakna. Det är otroligt skönt. Men beror kanske på att jag är ständigt trött också. Att få ordentligt med sömn hjälper mig i alla fall att må lite bättre. Det ger mig en grund att stå på. Nu måste jag finna lusten till att äta ordentligt också.Om jag lyckas hitta tillbaka till mig själv fysiskt, så vet jag att det psykiska blir bättre och lättare att hantera också.
En dag så blir det bra igen.
Om en stund ska jag iväg ner till gymmet och få ur mig lite frustration. Ska bli otroligt skönt! Sen hem till en vän och bara vara. Kan inte sitta i lägenheten och ruttna hela dagarna.
 
Ta tag i livet, innan livet tar tag i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0