God morgon.

Jag kan säga god morgon idag och faktiskt mena det! Vaknade helt utan ångest.
Det är dag 20 idag. Vilket möjligtvis betyder att den fysiska smärtan är påväg bort. Om det är 21 dagar som gäller så.

Igårkväll smsade jag bort nästan hela kvällen med en ny bekantskap. En väldigt fin människa.
Hon fick mig att glömma allt det jobbiga för stunden.
Jag är glad att hon dykt upp i mitt liv.

Så idag känner jag mig lättare på något vis. Jag vet att saker och ting är jobbiga. Men vad vore livet om det inte är tufft ibland.
Innerst inne vet jag att jag kommer hitta tillbaka till glada jag igen.
Och gör jag det med hjälp av fina människor så är det bara en bonus.

Jag lyssnar på Robyns låt Indestructible på högsta volym minst en gång om dagen. Och orden; I'm gonna love you like I've never been hurt before. I'm gonna love you like I'm Indestructible. De orden kommer jag säga till någon en dag.
Kärleken väntar på mig där ute. Så fort jag lyckats släppa de förflutna så står framtiden bakom nästa dörr. Och jag är otroligt spänd på att få öppna den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0