Hur?

Varje jävla dag vaknar jag upp med den där känslan av att jag inte är nog.
För hur kan man vara nog om personen som man trodde att man skulle dela resten av sitt liv med plötsligt tappar känslorna för en. Jag har älskat varje sekund med henne. Min kärlek tar aldrig slut. Jag vill det, tro mig, men det går inte. Ibland blir jag arg då kan jag trycka bort kärleken för stunden. Men sen kommer allt över mig igen. Alla underbara stunder tillsammans. Sättet hur bara hon kunde titta på mig. Jag kände mig så älskad och speciell. Sen bara sa hon att hon inte är kär i mig mer. Det är det absolut hemskaste man någonsin kan få höra.
Det känns som att min själ har dött. Hon har tagit död på hela mitt inre. Framtiden var precis framför oss. Vi skulle haft vår drömfamilj om ett år. Vi hade börjat berätta de lite smått för några. Att vi hade dessa planer. Sen gick allt sönder i småbitar. Och jag står här ensam. Med våra ringar. Och undrar hur detta kunde ske. Hur känslor bara kan dö. När mina är så otroligt starka.

Hur ska jag kunna börja om? Hur ska jag någonsin kunna bli kär i någon annan? När jag redan är kär i den jag vill vara kär i för resten av mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0