Lägg din arm omkring min hals så att du är nära.

Haft sovsällskap två nätter nu. Det är lite lättare då. Lättare att somna och vakna. Fast vi gått och lagt oss typ kl 03 så vaknar jag ändå i rätt bra tid.
Jag är glad över att den här personen dykt upp i mitt liv igen. Hon kom i exakt rätt tid.
Skönt att ha en person som jag känner att jag lätt kan ringa när jag mår dåligt.

Hon har gått hem nu.
Smärtan i magen kommer på en gång. Tankarna rusar. Det blir som etr brus i hela huvudet. Jag blev lämnad av min största kärlek i livet. Vet inte hur eller när den smärtan ska försvinna. Eller i alla fall avta lite. Just nu känns det som att jag kommer vara ledsen resten av mitt liv. Kommer alltid känna att någon saknas. För det kommer det ju alltid göra. Min fru, hon är borta för alltid. Vem kommer någonsin lyckas ta upp hennes plats i mitt hjärta? Det känns som en total omöjlighet.
Hon var ju Den. Av alla jag träffat så var hon den som hade allt jag sökte. Jag gav henne mig till 100%.
I min familj är vi superprivata med julen. Den är liksom bara vi fem. Ingen har kommit och firat jul med oss. Men jag anslöt Sandra till vår familj. Hon var den första utomstående som fick ta del av våra traditioner. Hon fick vara med för jag var stensäker på att detta skulle hålla. Min familj tog in henne med öppna armar.
Min mamma har haft svårt med mina tidigare flickvänner för de kom och gick. Så det var svårt för henne att ta in dem. Sandra tog hon in. Sandra blev en del av min familj. De trodde på oss och stöttade oss till 100%.
Jag skäms nu. Skäms över att jag lät henne ta del av allt.
Mår illa över hur stor plats hon fick ta.
Men är det vad man tror, äkta kärlek, så ger man allt.

Allt var inte nog. Jag vet inte vad hon söker i livet. Men att få allt. Kärlek, lycka, en fru, barn. Det räckte tydligen inte.
Känner mig utbytt och otillräcklig. För hur kunde jag vara rillräcklig? Då hade detta aldrig hänt.

Kommentarer
Postat av: E

Frida. Vackra underbara Frida. Jag vet att livet inte alls känns bra just nu. Jag vet att du bara vill skrika och gråta. Det är okej. Det är okej att känna allt du känner just nu. När hjärtat krossas känns det som att kroppen ska gå sönder för varje andetag. Men jag finns här. Jag andas med dig. Kommer gå med dig genom varje steg i detta. Tillslut kommer det kännas lättare. Du kommer bygga upp ett eget liv. Med en ny grund. Där hon inte har någon del. Hon var inte menad för dig.
Jag ska hålla din hand i min genom all skit.
Du är värd all lycka i världen! Du kommer göra någon otroligt lycklig i framtiden. För du Frida. Du är så bra! Glöm aldrig bort det.

2014-03-21 @ 11:04:49
Postat av: Izabella

Även fast det är lättare att ta det som att det var dig felet låg hos så måste du förstå att du inte gjort något fel. Och även fast det är omöjligt att se att det kommer bli bra igen så kommer det bli det. När är det ingen som vet. Det är en dag i taget som gäller. Gråt så mycket du behöver, var arg så mycket du vill. Men ta också vara på varje skratt och alla bra stunder! :)

2014-03-21 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0