The only one.

ÅH HELVETES JÄVLA SKIT!!!!
Jag blir så äckligt jävla förbannad. Varför kan inte Jag få den jag vill för?! VAAAA?! Varför ska livet vara så jävla orättvist för mig? Varför ska jag behöva gå med ett äckligt jävla krossat hjärta för?
Nej fan! Åt helvete med allt. Jag orkar inte. Blir så jävla förbannad. Faktiskt. För det är fan inte rättvist. Jag har verkligen blivit en människa som jag älskar. En person som är fantastisk. Men nej, duger det eller?
En jävla hög av skit ska man visst vara. Då funkar det.
 
Jag är fan bra! Varför räcker det inte för????!!

Kommentarer
Postat av: Sasse

Du är en underbar människa Frida det håller jag helt med om! Det handlar verkligen inte om att Du inte räcker till. Du räcker mer än väl men det är jag som inte känner tillräckligt. Och det är inte pga hur du är som person ♡

2014-03-15 @ 10:32:31
URL: http://beautyremains.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0