And we run.

Känner mig helt isolerad! De ska måla fasaderna på huset och har nu satt plast för fönstrena på båda sidorna, går inte ens att öppna balkongdörren. Och plasten är ju inte genomskinlig heller.. Snacka om att känna sig instängd. Skulle kunna köra en liten mini big brother här inne. Haha.
 
Idag är det en sån där skön ledig dag! Jag ska strax ta tag i att städa i ordning mitt sovrum som fått vara avlastningsplats åt en massa grejer jag inte vet vart jag ska göra av. Men dags attt få ner en massa i förrådet och få ett beboligt sovrum igen.
Lite senare så kommer världens bästa Emma hit som jag inte träffat på en hel vecka! Så då ska vi ta igen lite tid.
 
Imorgon är det jobb, torsdag ska jag träffa Chokko. På fredag åker jag på kryssning och får träffa mina fina systrar igen! Och på lördag blir det lite fest här hemma. Fira in mitt vardagsrum, som dock inte är helt klar, men det får gå ändå. Samt ta en skål för att jag har en så fin sambo.
Bra vecka ändå!
Om jag bara tar en dag i taget så kommer nog saker och ting bli bra tillslut. Jag måste sluta att bara se vilka vänner osv som jag inte har. Och fokusera på de fina människorna jag faktiskt har i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0