Du ger mig så mycket.

Otroligt lyckad kväll igår! Jag och Emma hade vår efterlängade trerätters middag. Firade så det stod härliga till! Åt och drack gott. Pratade, skrattade och bara mådde otroligt bra. Hon gör mig alltid glad ända in i själen. Finare människa får man leta länge efter. Släpper henne aldrig!
 
Idag har det också varit en väldigt bra dag. Andreas hämtade mig och så åkte vi iväg till Erikslund så jag kunde uträtta lite ärenden. När vi kom hem till mig så fixade jag i ordning i vardagsrummet så det går att befinna sig där igen. Sen så lagade vi och Izabell tacos och tittade på film. Supermysig kväll!
 
Djuren och Izabell har somnat nu, så jag borde nog också krypa ner och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0