May. 24, 2014

Den här dagen får fem av fem toasters!
Började dagen med lite shopping på Erikslund. Hittade lite nytt som jag ska ha på mig imorgon.
Efter det så promenerade jag och Izabell bort till Rocklunda och gick på marknaden. Pratade på vägen dit om hur otroligt glada vi är över att vi klickat så sjukt bra. Det känns så härligt att kunna prata med henne om det mesta. Det som dyker upp i hjärtat och hjärnan liksom. Jag är alltid glad över att komma hem.
Ja. I alla fall, på marknaden blev det langos, munk med mjukglass och så köpte jag en sjukt snygg keps. Han ville egentligen ha mer för den. Men jag fick ner den till en hundring!
Sen promenerade vi hem igen. Fixade oss lite och gick till Råby där vi träffade Mikaela, April, Karoline, Izabella och Frida. Grillade lite och snackade.
Avslutade kvällen med Frida och Izabell på soffan med en film. Hade planer på uteservering. Men nej. Denna dag har innehållt tillräckligt faktiskt.
Jag är helt nöjd och belåten. Nu har jag lagt mig på sängen med bra musik i lurarna och peppar inför Eskilstuna imorgon som nog kommer bli riktigt bra! Träffa älskade Twiggie och Leena som jag inte träffat på länge. Festa och bara må bra. Toppen.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att vissa dagar känns bättre än andra. De värmer i en mammas hjärta.

2014-05-24 @ 12:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0