Oh happy day.

Nu är det sån där schitzofreni igen. Nej skämt och sido, men idag känns det bättre igen. Igår var jag lite ledsen. Men sen vaknar jag till en ny dag och jag peppar mig själv med massa roliga saker.
Bokade kryssningen igår som jag, mina systrar och Andreas ska åka på nästa helg. Kommer bli superroligt.
Jag och Leena försöker planera en liten husbilssemester också. Ska fråga mina föräldrar om de kan släppa sin pärla för några dagar. Så ska jag, Leena och barnen åka iväg och bara vara. Grilla, bada och snacka skit i solnedgången. Underbart! Det finns ju så många fina platser att se i Sverige. Sitter just nu och kikar lite på Trosa. Vad jag minns så är det en mysig liten stad och trevligt havsbad där. Åh, jag vill bara åka iväg nu!
 
Glad över att ha fina människor i mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0