This is the last time.

Min fina sambo är så bra! Plötsligt hade hon diskat all disk. Gullet! Hon tar så bra hand om mig.

Jag och djuren har precis krupit ner i sängen. Jag lyssnar på bra musik som vanligt. Och så går jag igenom helgen i mitt huvud. Den har varit så bra.
Nästa kommer bli ännu bättre! Då finns det inget som kan störa. Då är det bara jag och livet. Behöver inte vara rädd för att någon jag inte vill träffa ska dyka upp. Då är det bara Göteborgs elit som gäller. Fina människor.
Fram till dess så blir det lite jobb. Och så kommer mina fina föräldrar på besök på onsdag och stannar till torsdag. Mysigt!
Det finns så mycket fint att se fram emot.
Izabell ska även hämta en vespa på torsdag. Så i sommar blir det en massa mysiga utflykter. Dra iväg och bada. Ha med picknick. Ligga på en strand och skratta och andas in livet. Jag ser fram emot allt kul.
Jag skattar mig lycklig varje dag för att hon dök upp i mitt liv.
När mina systrar träffade henne så frågade de hur länge vi känt varandra. När vi sa tre veckor så trodde de att vi skojade. Jag känner också så. Känns som att vi känt varandra mycket längre!

Nej nu ska jag blunda. Andas. Leva. Och peppa för en ny vecka.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0