When do I give up?

Idag klev jag upp jättetidigt. Trodde att jag skulle åka till Eskilstuna. Men planerna ändrades. Så det blev bara en tripp ner till centralen, sen hem igen. Köpte med mig god frukost och gjorde kaffelatte. Gott!
Så nu kan den här dagen starta ordentligt. Har en massa saker jag ska uträtta idag. Bleka håret, städa, tvätta, handla inför imorrn och lördag, få upp gardinstången och mycket mer. Så det kommer nog vara fullt upp hela dagen. Men ikväll ska jag bara sjunka ner på soffan med ett glas vin och njuta av att helgen kan börja. Efter förra veckans tråkiga helg så ser jag verkligen fram emot att ha några riktigt roliga dagar.
 
Kan nog inte säga nog många gånger hur lyckligt lottad jag är över att bo med världens bästa Izabell! Det kommer något bra ur allt, hade inte livet tagit den vändningen den tog så hade våra vägar kanske aldrig korsats.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0