When I hear your voice I know I'll be OK.

Verkar som att det kommer lösa sig med bråvalla. Ellen hörde av sig igår och sa att det inte blir nått för hennes del. Jag fick smått panik. Och kände att jag kanske borde sälja min biljett bara. Men nu blir det att jag kommer hänga med bästa Nawal. Så jag tror att det kommer bli en superbra festival ändå! Vi lär vara i extas båda två på Lana del Rey. Herre gud så bra det kommer att vara.
Ja sen så har jag i alla fall tre andra camp som jag ska hänga i. Så nu är jag rätt pepp igen.

Haft en mysig eftermiddag/kväll med mina föräldrar. Jag bjöd dem på middag. Sen blev det en sväng till Erikslund. Och en till Johannisberg. Avslutade kvällen med fika och tv.

Ikväll blir det att sova lite tidigare än vanligt. Hittade en grym spotify lista bland Twiggies listor som jag ska somna till tänkte jag.

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0