Who knew.

Hemma igen efter ett awesome dygn i Eskilstuna! Skulle ge dygnet fem av fem toasters, om det inte vore för lite drama som dök upp i slutet av kvällen. Idag är jag dock glad, något bakis, men glad.
Paraden var kanon, förfesten var kanon och festen var kanon. Dansat, skrattat, druckit massa alkohol och levt livet. Kan ha gjort nått dumt igår, men har ingen som helst dagen efter ångest idag.
Var med om ett ganska så förlösande ögonblick igår. En person som jag, kan inte säga känner, men vetat om, i flera år träffade jag på förfesten. Vi har båda haft väldigt förutfattade meningar om varandra. På grund av en massa saker som hänt. Men igår diskuterade vi igenom det och bara insåg att vi haft helt fel! Vi kunde inte annat än bara skratta åt hela situationen som varit. Aldrig trodde jag väl att vi skulle komma så bra överens.
 
 
Nu är bästa vännen här, så ska umgås med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0