You are giving me a reson.

Jag lagade sjukt god middag igår till mig och Izabell! Eller ja hon hjälpte väl till lite. Sen hade vi bestämt att vi skulle se film. Men såklart vägrade min dator att fungera, så vi låg på hennes säng, drack vin och bara snackade i stället. Skön torsdagskväll med andra ord.

Idag har jag och Emma varit på Erikslund och handlat inför imorgon! Lyxade med parmaskinka i charken och en massa annat gott. Vi ska nämligen ha trerätters middag imorgon. Planerat igenom matval, dryck och musik väldigt noggrant. Ska det firas så ska det banne mig firas ordentligt! Och det finns verkligen något att fira.
Jag vill bara att den här dagen ska ta slut så det kan bli imorgon. Basta ska vi också göra innan vår middag. Mysigt värre!

Just nu sitter jag på jobbet och degar. Hoppas på fri hemgång. För jag vill hem och måla lite i vardagsrummet. Så det kan bli klart någon gång. Jag vill ha invigningsfest!

Nej, dags att jobba igen strax.

♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0