Guess I wanted you more.

Känner mig mer och mer hemma här i Norrtälje. Känns jätteunderligt att jag ska åka "hem" till Västerås imorgon. Det känns liksom inte alls rätt. Men måste hem för att jobba lite. Så ska jag på Andreas inflyttningsfest också. Jag glömmer inte bort de som verkligen betyder, bara för att jag inte känner att Västerås är hem längre. Det är viktigt för mig att de vännerna jag värdesätter, vet hur viktiga de är. Vilket jag tror att de vet. Det går aldrig att ersätta något med något annat. De städer jag bott i kan inte ersättas med en annan stad. De vänner jag har och har haft, kommer alla betyda något för mig, så länge jag lever. Men snart snart är det dags att ta nästa steg. Så himla spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0