Honestly love, I'm fine.

Sitter i Norrtälje och tar det lugnt. Tagit sovmorgon de senaste tre dagarna. Riktigt skönt! 
Helgen var otroligt mysigt. Jag och Sara tog en roadtrip ner till en av mina vänner som jag känt i 11 år. Blev bjudna på supergod middag i lördags. I söndags blev det att kliva upp halv 7 för att fira hennes son Evan som fyllde 1 år. Tidig frukost och sång. Efter det var det att åka till lokalen hon hyrt. Fixa i ordning där innan alla andra gäster kom. Dagen till ära så blev det 7 sorters kakor och en supergod tårta med hallon och vit choklad. Efter kalaset begav vi oss hem till Norrtälje. 
Och ja, här är jag nu och har varit i tre dagar. I eftermiddag ska vi åka in till Sthlm och äta middag innan det är dags för att gå på konsert och se First Aid Kit! Kommer bli hur bra som helst. Imorgon är det hemgång till Västerås. För till helgen blir det lite jobb igen. Nästa vecka blir nog rätt tuff med rätt mycket jobb. 
Det är tur att det är ganska liten distans mellan Norrtälje och Västerås. Så att vi kan träffas ganska ofta. Annars hade det nog blivit jobbigt. Men tanken är att så småning om, absolut inte nu, så kommer jag att flytta till Norrtälje. Jag tror att det är rätt. Behövs en hel del eftertanke och praktiskt funderande. Denna gång tänker jag inte gå för snabbt fram. Jag vill att allt ska gå rätt till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0