Full of shit.

Ibland kan jag bli så otroligt irriterad på människor som vägrar respektera andra personer. På grund av deras låga självkänsla så kräver de något slags frikort att få bete sig hur som helst.
Jag vill leva ett helt dramafritt liv. Omgiven av vänner och familj, med tjejen jag är kär i. Är det för mycket begärt eller? Jag tycker inte det. Jag tycker däremot att patetiska små människor som inte ser skillnad på mitt och ditt, kan gå åt sidan. Jag äger ingen. Och ingen kan äga mig. Men att helt strunta i vad personer känner, och bara ge sig ut som en törstig varg efter nästa måltid, det är respektlöst. Speciellt då spänningen helt försvinner när rådjuret väl är dödat. Då kan resterna få ligga och rutna medan vittringen efter nästa offer att sluka väntar bakom nästa hörn.

Jag är väldigt bestämd i alla fall, om att allt som är drama, behöver försvinna från mitt liv. För jag vill må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0