Flygplan och ringlande ormar.

Idag vaknade jag till ett väldigt grått och trist väder, det går inte att bli annat än låg då. Även fast jag vaknade i tid så känns det som att klockan är minst 4, eftersom att det är så himla mörkt. Så kroppen ställer in sig på kväll och som att jag missat dagen, vilket gör mig ledsen. Fast jag inte ens gjort det. Jag klädde på mig gymkläder för nästan två timmar sen, men har inte kommit mig för att komma iväg till gymmet. Känner bara en tung känsla i kroppen. Jag vill så mycket, men jag fryser som fast. Det blir inte bättre av att jag drömt jättehemska mardrömmar två nätter i rad. Natten till igår så drömde jag att jag blev jagad av jättestora anakondor. De var verkligen gigantiska, och de var överallt. Det vara bara ren och skär panik. Natten till idag så drömde jag att jag skulle flyga från Thailand, men på något konstigt vis så kunde inte Sara flyga med mig, så jag fick flyga själv. Och det blev världens hemskaste flygning, först så när planet skulle lyfta så åkte den som i världens berg- och dalbana. Det bara sög i hela magen, sen så var det turbulens i princip hela flygningen och när vi skulle landa så krashade planet, och jag vaknade med ett ryck. Usch.
Så summan av kardemumman, känner mig inte så pepp idag. Vilket är trist eftersom jag är ledig idag och imorgon och har sett fram emot det. Men, men man kan inte ligga på topp jämt. Det blir ju bättre, det blir det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0