Valborg.

 
Ja, den där bilden är inte från i år, utan ifrån förra året. När jag och en vän åkte till Uppsala och festade järnet. 
Jag funderade lite över de tidigare valborg som varit. När jag bodde i Sundsvall så var det något som hette piratpicnick. Då klädde man ut sig till pirat, förfestade sen åkte till ett grönområde och mötte upp en massa andra människor som man festade med. I Västerås har det sett ut lite olika. Första valborg minns jag att jag, Chokko, Beatrix och Suzze var hemma hos någon på Bjurhovda. Andra året så jobbade jag först till kl 23. Sen cyklade jag hem så fort jag kunde, för att sedan åka på fest hemma hos Jennie. Flyttade valborg 2013. Ja, som sagt det har sett lite olika ut. 
Denna valborg var väldigt mysig däremot. Jag och Sara bjöd hem Saras föräldrar och Magnus, Saras bror. Vi lagade en jättegod middag och efterrätt. Drack ett par glas vin och bara hade det trevligt. Perfekt kväll. 
Det behöver inte vara en massa fest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0