Nej men hallå.

Ja det har väl hunnit hända en del saker sen sist. För några helger sen tog jag med mig Milton och satte mig på tåget till Vingåker. Träffade mina föräldrar och ena syster, vi gick på dop för mitt kusinbarn. Det var trevligt. Efter det åkte vi till Karlstad till min andra syster, för att fira hennes födelsedag. Det blev dricka, spel och dansa ute på krogen. 
Helgen efter det så åkte jag upp till Borlänge. Träffade Chokko, Jamie och Felippa. Vänner jag inte träffat på hur länge som helst! Vi åkte in till Falun och gick på gayfest. Det var sjukt bra musik. Jag och Chokko dansade i flera timmar. 
När jag kom hem blev det efterlängtat mys med min fina sambo. Borta bra, men hemma bäst. Så är det verkligen. Men som jag skrivit tidigare så ska jag försöka att träffa mina vänner åtminstone en gång i månaden. Så att vardagen inte bara äter upp allt. Älskar min vardag med Sara, men jag vet att jag behöver mina vänner också. Jag behöver en balans mellan allt. 

Nu är det strax dags för mig att åka till jobbet. Är riktigt sjuk idag. Men självklart ställer jag upp för min chef och jobbar ändå. För det finns ingen annan utom hon som kan jobba för mig. Jag hoppas på att det är en rätt lugn dag. För min energi är verkligen på botten. 
Försöker peppa inför Thailand på söndag! Ledig i 17 dagar. 
Nä, försöka sminka dit en ansikte nu då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0