Rätt slut.

Vissa dagar är energinivån bara så låg. Vaknade med en sån enorm trötthet i ögonen och kroppen. Men klev upp i rätt bra tid ändå. Drack en shake. Gick sen en runda med hundarna. Fixade med tvätten. Sen skulle jag ge mig på att sy in ett par byxor som är alldeles för stora. De var för stora redan när jag köpte dem, men tänkte att det inte gjorde nått. Efter lite betänketid så kom jag på att jo, de är för stora. Så tog fram symaskinen. Det första som hände var att byxorna fastnade i maskinen, så fick ta loss massa delar för att rädda byxorna, sen så sydde jag dem för små, så satt ett bra tag och sprättade upp. Efter mycket om och men så gick jag in och beställde ett par nya i två storlekar mindre i stället. Sämre för plånboken, men bättre för nerverna. Så nu hoppas jag att de hinner komma innan fredag. 
Lite senare så hämtade Sara och Lisa upp mig så åkte vi till Frasses och åt varm brownie med mjukglass. Och nu har jag nyss varit ute i solskenet med hundarna igen. Men känner mig fortfarande rätt energilös. Saknar min sambo så himla mycket. Hon jobbade dag 8 av 11 idag. Det är liksom inte lika kul att vara ledig när jag inte har henne att umgås med. Det är soligt, men kan ju inte bara gå runt med hundarna hela tiden.. 
Jag är nog bara lite less och pms:ig idag. Längtar till helgen! 
Nu ska jag ta tag i lite hushållssysslor. Sen får vi se vad som händer. Sara ska träna ikväll så jag ska väl bara städa resten av dagen, i brist på annat. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0