Jag jagar känslan.

Skön dag! Jobbade 10-15, cyklade hem och steg innanför dörren med kylbitna kinder. Bytte genast om till morgonrock, letade upp en mysig filt och la mig på sängen och läste en bit ur Therese bok. Efter nått kapitel så höll ögonen på att falla ihop, så tog en liten power nap. Sen blev det en kopp te tills älskling kom hem. Hann träffa henne en liten stund och äta middag tillsammans, sen drog hon på handboll och jag bestämde mig för att ta en långpromenad med hundarna. Ringde en av mina systrar och pratade en stund. Blev i alla fall 45 minuters promenad. Nu har jag precis kommit innanför dörren. Blir nog lite mer te och försöka peppa inför resten av veckan. Är inte ledig igen förrän på söndag. Men det är ju december snart, mysigaste månaden. Så jag ska nog kunna hålla mig ovanför ytan. Plus att vi har massa roligt att se fram emot. Först blir det julgalej med jobbet, några dagar efter det är det Håkan i Linköping, nån vecka efter det ska vi på KENT. Sen har vi ju alla mysiga 1, 2, 3, 4 advent. Så jag tror på december. Längtar efter att få åka hem till familjen och julmysa också.
 
Nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0